ICC Turkey












Sahtecilik ve korsan ürüne karşı ICC BASCAP tarafından 25 ülkede yürütülen “I Buy Real” (Ben Gerçeğini Alıyorum) projesi, yarın düzenlenecek özel etkinliklerle Türkiye’de de başlıyor.

“Ben Gerçeğini Alıyorum” adıyla Türkiye’nin 81 ilinde farklı etkinliklerle hayata geçirilecek olan projeye, Kültür ve Turizm Bakanlığı, Gümrük ve Ticaret Bakanlığı, Emniyet Genel Müdürlüğü ve TOBB’un yanı sıra Türkiye’nin ve dünyanın önde gelen markaları destek veriyor. Proje kapsamında, fikri ve sınai haklar konusunda çalışmalar yürütülecek. ‘Kamu spotu’, ‘özel sektör ortak bildirisi’, ‘81 il ve 160 ilçede afiş sergilenmesi’ gibi çalışmalarla sahtecilik ve korsan ürünler konusunda farkındalık yaratılacak.

Kampanyanın başlangıç günü olarak, Dünya Fikri Mülkiyet günü olan 26 Nisan seçildi.

ICC Türkiye, 26 Nisan günü Kanyon’da B2 katında bir stand açıyor olacak. Standa global firmaların temsilcilerinin yanı sıra Kargo grubu, Burak Kut gibi ünlüler de gelerek kampanyaya destek veriyor olacak.
Aynı gün akşam, TOBB/ICC Türkiye ve Kültür ve Turizm Bakanlığı işbirliğinde düzenlenecek ödül töreninde ise, ICC Türkiye tarafından hazırlanan taklit ve korsanın zararları ile ilgili kamu spotunun lansmanı yapılacak.



I BUY REAL campaign, which is ran in around 25 countries by ICC BASCAP will start in Turkey tomorrow.

In the projects, different awareness improvement events will be organized in Turkey and all 81 provinces will be covered. Besides TOBB, Ministry of Culture and Tourism, Ministry of Customs and Trade and Turkish National Police, the campaign is supported by prominent companies.

Within the project, a private sector declaration will be released and a public TV ad will be broadcasted. Posters will be presented in all 81 provinces of Turkey.

The launch date, 26th April, is the World Intellectual Property Day.

ICC Turkey will open a booth in Kanyon B2 Floor during the day, which will be visited by celebrities as well as business leaders.

On the same evening, TOBB/ICC Turkey and Turkish Ministry of Culture and Tourism will organize a gala dinner where the public TV ad against counterfeiting and piracy will be launched.